Seireitei

Friday, June 27, 2008

Walibi (inclusief free fall)

Na een aantal weken vooruitkijken en mailen gingen we vandaag eindelijk met een stel naar walibi. Ik had er zo super veel zin in maar werd helaas met migraine wakker, na 2 ibuprofen veel zuchten en een warme douche was het houdtbaar en ben ik toch op de fiets gestapt want ja zo'n dagje laat je niet voorbij gaan.

Ondanks dat niet iedereen tegelijk bij het park waren, waren we rond 12 uur helemaal compleet (14 man totaal)en hadden sommige van ons al een paar atrackties achter de rug.

totaal heb ik gedaan: el gondor, goliath, space shot, robin hood ( 2x), 2 maal zweefmolen, schommelschip ( om de natte mensen uit de splass battle te ontlopen), wild water baan en een soort bankdraaiding.
Daarna ben ik ook nog met dave in de skydiving geweest, wat een soort freefall van heel hoog (weet eerlijk gezegt niet hoe hoog het was in meters). Van alles staan filmpjes (ook van het skydiven) en fotos op mijn profiel en komen nog meer bij als ik van andere hun materiaal krijg.

[gadget][/gadget]


Ik heb een super gezellige middag gehad met vrienden en na het park zijn we nog met een stel wat gaan eten in Harderwijk wat een goede afsluiting was van een hele leuke dag!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home